czwartek, 19 stycznia 2012

California Gurls MUSIC VIDEO



Siema, witam, czołem! - tak wiem, że że gdzieś od miesiąca nie dodawałem nowych filmików, jednak czas jaki posiadałem był ograniczony. Postaram się częściej coś wstawiać, o ile ktoś to w ogóle będzie oglądać xd - Tak więc w dzisiejszym odcinku ,,antytalentów'' mam zaszczyt przypomnieć wam sylwetki jakże przepięknej i utalentowanej artystki: mirandasings08. W swoim kolejnym jakże udanym teledysku, nasza gwiazdka odegrała utwór California Gurls, który oczywiście brzmi lepiej w jej wykonaniu, niż w samym oryginale. Wiedzieliście, że podobno dla jednego z panów (z Polski) wokalistka (tancerka) zmieniła swój wizerunek? - może to właśnie dla Ciebie postanowiła odmienić swoje ,,ja''. - czy i wy kupilibyście jej płytę? :D Miłego oglądania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz