poniedziałek, 19 grudnia 2011

Justin Bieber feat. Ludacris - Baby




Witam was w kolejnym odcinku ,,antytalentów''. W dzisiejszym odcinku ukażę wam niejakiego PhatGayKiD-a, którego jak sami widzicie, można poznać po dość ekscentrycznym sposobie wypowiadania się... W swoim filmie, bohater inaczej odnosi się do swoich ,,fanów'' niż ten rudy, niedorobiony dupek z filmiku poniżej :D xd Phat uwielbia długie wieczory z Panem ze stoiska warzywnego z biedronki, kolory tęczy oraz różowe ciasne, sexowne ciuszki - tak tak te same, które noszą wasze dziewczyny, żony - nawet Lady G. mimo że jest to płeć nieznana takie nosi ;) Monolog naszej ,,gwiazdy'' dotyczy jakże utalentowanej Dżastiny Bibery (dokładniej jej piosenki ,,Bierz mnie bejbe'')- hmmm czyli wychodzi na to, że GayKid chce robić z siebie komentatora...- o nie tak to nie będzie... to ja tu jestem od komentowania idiotów... Ja Cię pindo... grrr - nie no świry (zawiodłem się na gejku, zabrał mi rolę ;(((( xD) Miłego oglądania ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz